Obavijest o načinu
podnošenja prigovora potrošača
Sukladno članku 8. stavku 2. Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.), ovim putem želimo informirati naše cijenjene potrošače o pravu na podnošenje prigovora u slučaju nezadovoljstva proizvodom ili uslugom.
Načini podnošenja prigovora:
- e-pošta: Prigovor možete poslati na info@tiskara-kralj.hr s naslovom “Prigovor potrošača” i detaljnim opisom problema
- pisani prigovor: Pisani prigovor možete poslati na adresu: Tiskara “Kralj”, vl. Ivan Kralj, Ogradska 38, 10380 Sveti Ivan Zelina
Molimo Vas da u prigovoru navedete:
- osobne podatke (ime, prezime, adresa, broj telefona, e-pošta)
- detaljan opis prigovora
- datum kada se problem dogodio
Vaš prigovor ćemo pažljivo razmotriti i nastojati pružiti odgovor najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.